|  מפת האתר  |  צור קשר

אוסטרליה- פלאים שחייבים לראות

אוסטרליה היא ארץ שאין כמוה. היא רחבה, שטחים פתוחים ומרחבים טבעיים עוצרי נשימה מזכירים לנו שהיא אינה רק האי הגדול בעולם אלא גם היבשת הכי קטנה בו.

המגוון העצום של נופים ומראות, יעצור את נשימתך. מהרעש הקוסמופוליטן העירוני, עד לשקט של המדבריות מהטוהר המדהים של פסגות הרי השלג הלבנים, עד לסלעים הקסומים שעל קו החוף הפראי והמרהיב, ההוד וההדר הטבעיים של אוסטרליה, כולם כאחד – פלאים בלתי נשכחים שחייבים לראות!

כאן, תוכל גם, למצוא אזורי מורשת עולמית נרחבת ועתיקה, יערות גשם טרופיים מדהימים כשחיי המקומיים שם אף פעם לא מפסיקים להלהיב!  זוהי באמת ארץ לכל עונה, בכל תקופה בשנה אתה יכול ליהנות משמש קיצית היכן שהוא באוסטרליה.

ובכל זאת, הארץ הפראית הזו היא נגישה ביותר, בין אם אתה מדמיין את עצמך עורך מסע רגלי מעל הרי המדינה, או הולך בין המראות הפראיים והמרהיבים של היערות; חוקר את השטחים הפנימיים (OUTBACK) מטייל בין כרמי היין המפורסמים, אוסטרליה פשוט ממתינה בכדי להתגלות... 

בוא להנות מאורח החיים האוסטרלי לקחת רפסודה בין מי נהר גועשים ופרועים, או פשוט להשליך חכה ולהוציא ארוחת ערב על טוהרת הדגים. להגיע אל נווה מדבר קסום, בעזרת נהיגה על ג'יפ, ללמוד איך האבוריג'ינים, שהתיישבו  בחבל הארץ הזה כבר לפני 40,000 שנה, חיים במדבריות הפנימיים.

נכון, אוסטרליה היא בית אוצרות של טבע, אך היא מציעה גם מגוון רחב של עיסוקים תרבותיים – מציורי האבן, הריקודים והמוסיקה של אנשי האבוריג'יני המקומיים ועד האמנות המשגשגת של ימינו.

בטווח השגה של כל נוסע לאוסטרליה, אפשר למצוא מגוון של פעילויות. מהפאסיביות לאלו האקטיביות יותר, מהשקט השורר במוזיאונים והגלריות הרבות ועד לריחוף בכדורים פורחים, או אולי ג'וגינג לאורך הטיילת עטורת התהילה של חוף בונדי שבסידני.

אפשר ליהנות מתצפית לווייתנים, או מחיפוש אבנים יקרות וזהב. אפשר להיות צופה ואפשר גם ליטול חלק פעיל בענפי הספורט הלאומיים. או פשוט לחוות ולטעום מהמגוון הקולינרי הרחב שיש לתרבות המאוחדת אך הייחודית הזו להציע.

אוסטרליה היא מדינה של הכל, של אוקיאנוסים ונהרות צלולים ושל עושר במאכלי ים. אפשר למצוא מגוון מוצרי חלב מהטובים בעולם. במדינה זו, נמצא גם מחוזות ייין המייצרים יינות אדומים טעימים ביותר, כמו גם יינות לבנים קרים עסיסיים בעלי טעם משכר.

מזג האויר המושלם, מאפשר לצאת החוצה ולהנות מפעילויות בידור רבות. ארוחת בוקר בבית קפה שעל מדרכה הומה, ארוחת צהרים במסעדה צמודה למים, לאכול מאכלי ים כשאתה יושב על מרפסת המשקיפה על האוקיאנוס, לסיים את היום עם ארוחת ברביקיו אוסטרלית אמיתית, כשאתה נהנה מבירה ומסטייק תחת שמי הלילה הנקיים.

תגיות : פלאי אוסטרליה

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • אוסטרליה
  • אוסטרליה
  • אוסטרליה

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך