|  מפת האתר  |  צור קשר

אזורי מורשת עולמיים באוסטרליה

השטחים הפתוחים העצומים של אוסטרליה, מאגדים בתוכם יותר מ 2,000 פארקים לאומיים ושמורות טבע, כולל 11 "אזורי מורשת עולמיים".

אוסטרליה היא המדינה הראשונה שהכריזה על פארק לאומי. היה זה הרויאל נשיונל פארק שבסידני – 1879. לכל חבל ארץ באוסטרליה, יש כיום פארקים לאומיים רבים להציע, כשחלק גדול מהם נמצא ליד ערים גדולות.

תוכלו להנות מהליכה רגלית וקמפינג, מדייג, משחייה, מאמנות האבן האבוריג'ינית, פרחי פרא ובכלל חיי פרא.

כשאתם מבקרים בפארקים הלאומיים או במרכזי המורשת העולמיים, אל תשכחו לבקש ממרכזי המבקרים המקומיים מפות, עלונים, שקופיות ואפילו סרטים, כך תוכלו לדעת יותר על יעדכם.

יש פארקים המציעים טיולים מודרכים, ואפשר גם להתקשר אל רשויות הפארקים והשמורות בכדי לקבל מידע מלא על מתקנים ופעילויות שתוכלו להנות מהם.

פארק הלאומי של קאקאדו- הינו האזור הטרופי הצפוני שליד דרווין. לאור נהר התנינים המזרחי (Alligator River), פועל נתיב שייט מאורגן המאפשר לתיירים הזדמנות לראות קרוקודילים, תנינים וציפורי נחל נודדות. טיולי יום ויותר יוצאים במיניבוסים, ג'יפים ומטוסים קלים מהערים דרווין וג'אריבו.

הפארק הלאומי של אולורו – קאטה ג'וטה Uluru – Kata Tjuta-מאחד בתוכו את שניים מפלאי הגיאולוגיה הגדולים והחשובים בעולם, איירס רוק (הסלע הגדול בעולם – Ayers Rock) הנקרא גם סלע אולורו והר אולגה, או בפי הילידים – הר קאטה ג'וטה המכיל 36 כיפות במורדותיו. הר קאטה ג'וטה מהווה אתר חשוב בשביל האינדיאנים האוסטרלים. אפשר לבקר במרכז התרבותי של ההר ואפשר גם לקחת סיורים מודרכים של האבוריג'ינים. סיורי יום ויותר אפשר לקחת מאליס ספרינגס במיניבוסים, רכבות ותעופה קלה.

אגמי ווילאנדרה- נמצאים קרוב לגבול הצחיח של רום מערב ניו סאות' ווילס. באיזור זה נמצאו ע"י ארכאולוגים, עובדות וממצאים על כמה מהתרבויות העתיקות של המין האנושי. הפארק הלאומי של מונגו פתוח גם הוא למבקרים שיכולים לקבל מידע על סיורים ברכב או ברגל במרכז המבקרים של הפארק.

הערבות של טזמניה - אזור הערבות של טסמניה על נהרותיו הפראיים, האגמים הקפואים, הרמות ההרריים והעמקים המיוערים, כולל בתוכו גם שרידים גיאולוגיים מתקופות שונות. בין אם אתה ממוקם באזור הר קריידל, או בסטראכן, או באזור אגם סט. אתה יכול לצאת ליסורים באמצעות שייט נהרות, טיסות נוף, או פשוט להצטרף לטיול רגלי באזור הערבות.

יערות הגשם- יערות הגשם שבאזור הטרופי הרטוב בצפון מזרח קווינסלנד, מהווים סביבת חיים עשירה ביותר. פרפרים וציפורים צבעוניות ונדירות, אפשר למצוא כאן בשפע. ישנה אף נקודת מפגש גדולה ומדהימה המפגישה בין היער לבין מפרצי השוניות המפורסמים (Cape Tribulation). גם כאן יש מבחר גדול של סיורים לבחור מהם, סיורי יום וכן סיורי לילה.

שונית המחסום הגדולה - הינו פארק ימי ענק המשתרע על אלפי קילומטרים. למעשה זוהי מערכת האלמוגים הגדולה בעולם. במים של ריף המחסום הגדול אפשר להנות מחווית צלילה נדירה ומרהיבה ביופייה. גם מבקרים רגילים יכולים לצפות כאן במבחר עצום של חיי-ים. ברצועת החוף הארוכה הזו, ישנם  איים קטנים לרוב, שוניות ואלמוגים רבים הנראים כנקודות קטנות במבט מהאוויר וכמובן אתרי נופש המציעים מגוון חופשות. יש אפשרות להצטרף אל אחד מהקרוזים הרבים שמציעות ערי החוף הגדולות – קיירנס, טאונסויל ופורט דאגלאס, או שפשוט אפשר להשאר על אחת השוניות ולהנות מאחד מהמקומות היפים עלי אדמות.

פרייז'ר איינלד- בחלקה הדרומי של קווינסלנד, אפשר למצוא את פרייזר איינלד, אי החול הגדול בעולם!!  כ-40 אגמים קטנים מבצבצים מבין יערות הגשם התמירים. היופי המרהיב והטבע הלא מפותח, הפכו את האי לאתר קמפינג פופולארי, אפשר לשלב טיול רגלי ומסעות ג'יפים בכדי לגלות את מה שיש לאי להציע.

השמורה המזרח מרכזית של יערות הגשם- השמורה כוללת 50 אזורים סובטרופיים בעלי מזג אויר חם או קריר, הינה כוללת גם את עצי השרוך העתיקים ביותר בעולם ובכלל היא מציעה מראות טבע פראיים ומרהיבים מאין כמותם.

קבוצת האיים של לורד האווי- 700 קילומטר ממזרח לחופה של ניו ס. ווילס, משתרעת לה קבוצת האיים של לורד האווי. קבוצת האיים הזו כוללת בתוכה נופים יפהפיים שנראים לעיתים כמו חלום, עם הרי געש, יערות גשם, יערות דקלים וציפורי ים רבות. בין האיים נוכל לראות את שונית האלמוגים הדרומית ביותר בעולם, השוקקת חיי-ים. האי נגיש דרך האוויר (רצוי מסידני).

מפרץ הכרישים- מפרץ הכרישים שבמערב אוסטרליה הוא אזור בעל חשיבות זאולוגית ראשונה במעלתה, בגלל הבידוד של המעונות הטבעיים ואזורי המחייה. דולפינים החיים לצד לווייתנים, תריסנים, כרישים, צבי ים ודגים נדירים אחרים, מוצאים במימיו החמים של אזור המפרץ, מקום מחייה אידיאלי ונעים. בין הפעילויות המוצעות כאן, נוכל בין היתר לשחות, לחפש מאובנים או לצפות בתהליך הווצרות הסטרומטוליטים (צורת החיים העתיקה בעולם הנוצרת ע"י אורגניזמים).

אתרי מאובני היונקים של אוסטרליה- נמצאים בריברסלי (Riversleigh), קווינסלנד ונאראקורטה (Naracoorte). הם מאפשרים לנו מבט פנימי אל תוך האבולוציה של עולם החי של אוסטרליה. סיורי מערות מרתקים יוצאים מנאראקורטה.

תגיות : פארקים לאומיים באוסטרליה , אזורי מורשת עולמיים , פארק הלאומי של קאקאדו , אגמי ווילאנדרה , הערבות של טסמניה , יערות גשם באוסטרליה , פרייז'ר איינלד

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • אוסטרליה
  • אוסטרליה
  • אוסטרליה
  • אוסטרליה

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך