לקהל לקוחותינו , מוצר זה כרגע אינו זמין
לרשותכם מבחר טיולים מקבילים חדשים :
טיולים מאורגנים בעברית לארצות הברית
כל מה שכתוב ללא יוצא מן הכלל וללא אותיות קטנות:
• טיסה במטוס פרטי דרך שדה תעופה פרטי
• המראה בתוך רבע שעה מההגעה לשדה
• 2 ארוחות ביום
• מלונות בדרגת *3.5-*4
• כל האטרקציות
• מיסים, טיפים, דמי סבלות
• הדרכה
• אוטובוסים חדישים
• שינוע מזוודות מ / אל בית המלון
• יציאה יומית מובטחת.
• האם יש המראות יומיות? – כן. המראות יומיות מובטחות ללא קשר למספר מינימום של נוסעים.
• איך מקבלים אישורים/שוברים? – האישורים מתקבלים לאחר ביצוע ההזמנה במייל ישירות למבצע ההזמנה וכוללים מספר הזמנה, מספר דוקט, שם הנוסע, לו"ז טיול מפורט, שירותים הכלולים בטיול ומספר טלפון של שירות לקוחות. יש להדפיס את האישורים ולהציגם בפני המדריך ביום הראשון.
• האם יש "נוסע מתמיד" (כמו בחברות תעופה)? – לא.
• מה קורה לא הגעתי לנקודת המפגש ביום הראשון? – יש להתקשר לשירות לקוחות 407-667-8700. המספר מופיע גם בתחתית השובר.
• האם טיול יכול להתבטל ואם כן – מה קורה? – מצבים מסויימים כמו אסונות טבע יכולים לגרום לדחייה או אפילו ביטול של הטיול, תלוי בחומרת המצב. במידה שלו"ז הטיול צריך להשתנות, יש תוכנית חלופית המתבצעת במקום. במידה והטיול מתבטל הלקוח יכול לבחור בין החזר כספי מלא, או לחילופין, להזמין את טיול לתאריך אחר (במידה ויש מקום).
• האם יש מגבלות גיל? – כן. המגבלה היחידה היא שתינוקות מתחת לגיל שבועיים אינם מורשים להשתתף בטיול.
• האם פעוט יכול לנסוע כשהוא ישוב על ההורה? כן. פעוטות שהם לפחות בני שבועיים ועד גיל שנתיים יכולים להשתתף בטיול כשהם ישובים על הורה, מלווה אחראי, או בן משפחה קרוב שגילם עולה על 21 שנה, ללא תשלום. יש לציין בהזמנה את שמו המלא של הפעוט ותאריך לידה. יש להציג תעודה מזהה של הפעוט (כגון תעודת לידה) באנגלית ביום הראשון לטיול כדי לאשרר פרטים אלה.
• האם ניתן להביא לטיסה כסא בטיחות לתינוק? – כן, כל עוד יש על הכסא תווית הרשאה למכוניות ולמטוסים.
• האם הטיול מתאים לנכים/אנשים עם מוגבלות? – נא ליצור קשר עם שירות לקוחות ולציין את רמת/סוג המוגבלות במידה ועזרה נדרשת. בשל אופי הטיול, לצערנו הוא אינו מתאים לנוסעים על כסאות גלגלים.
• האם אפשר להביא חיות? – לא.
• האם הטיול מתאים לאנשים עם אלרגיות לבוטנים? לא. אין באפשרותינו לוודא שבמטוסים שלנו, או באוכל שנוסעי הטיול מביאים איתם לטיסה, אין בוטנים או מוצרים שמיוצרים במפעלים לבוטנים.
• האם נשים הרות מורשות להשתתף בטיול? – אנחנו ממליצים לנשים הרות להתייעץ עם הרופא שלהן לפני הטיול. אם תאריך הלידה הוא בתוך שבועיים (14 יום) מיום הטיול, נדרש להציג מכתב באנגלית מהרופא שמאשר לאשה להשתתף בטיול.
• האם חייבים להשתתף בכל הטיול? במידה והנוסע יחליט לפרוש במהלך הטיול יש ליידע את המדריך מראש. אין החזר כספי על ימים לא מנוצלים.
• האם חייבים לחזור עם הקבוצה לנקודת המוצא ביום האחרון? לא. ניתן לסיים את הטיול בוושינגטון בחוף המזרחי או בלאס וגאס בחוף המערבי. יש ליידע את המדריך מראש. אין החזר כספי על שירותים לא מנוצלים.
• מהו גיל המינימום להזמנה? 18 שנה. יחד עם זאת, במסלול ה"טוס וסע" במידה והשוכר מתחת לגיל 25, יש לשלם את התוספת הנדרשת.
• מהי עלות הטיול? כיום קיימים שני מסלולי טיול: צפון מזרח ארה"ב All American East Experience ומערב ארה"ב Western Wonder Experience. בכל אחד מהמסלולים מוצעים שני סוגי טיול: הכל כלול או טוס, לון וסע. כל אחד מסוגי טיול אלה מוצע במחיר שונה.
• האם יש תאריכים בהם אין טיסות? שני המסלולים מופעלים יומית כל השנה. אף על פי כן, זמינות ומחירים עלולים להשתנות בכל רגע נתון.
• האם יש מחיר עונתי? לא. נכון להיום המחיר לטיולים הנ"ל בתוקף לטיולים היוצאים עד 30 באפריל, 2012.
• האם יש הנחת ילדים/אזרח ותיק? יש הנחה לילד בגילאים 2-12. זו ההנחה היחידה.
• עד שבועיים לפני יום הטיול – ללא דמי ביטול.
• בין 14-8 יום – 20% דמי ביטול.
• בין 7-1 יום – 50% דמי ביטול.
• יום אחד או אי הגעה – 100% דמי ביטול.
• האם ניתן לרכוש שירותים לתאריך לפני ו/או אחרי הטיול? כן. ניתן לרכוש שירותים כגון בתי מלון, העברות, אטרקציות, השכרת רכב בנפרד.
• האם יהיו מסלולים נוספים בעתיד? כן. בחורף 2011 נציע מסלול הכולל את דרום פלורידה, מקסיקו והקאריביים. בקיץ 2012 נציע מסלולים באירופה.
• באיזה מטוסים טסים בטיול? חברת התעופה Mauiva מפעילה מבחר כלי טיס פופולריים ומודרניים, ביניהם Dornier, Embraer Brasilia, Saab, ATR. מספר המושבים במטוס נע בין 30-70.
• מה ההבדל בין טיסה פרטית לטיסה מסחרית? – טיסה פרטית הינה אישית יותר ונוחה הרבה יותר מטיסה מסחרית. אחד ההבדלים העיקריים הוא ששדה התעופה הפרטי קטן יותר משדה תעופה מסחרי ומשרת כלי תעופה קטנים יותר. לכן, אין בשדות אלה ציבור נוסעים גדול או תורים ארוכים ובדר"כ הצוות סבלני יותר. כמו כן הצ'ק-אין, תהליך בטחון, ובידוק כבודה מתנהלים באופן שונה.
• איך מתבצע תהליך ההגעה? עם הנחיתה מחכה אוטובוס הקבוצה בסמוך למקום נחיתת המטוס. בזמן שנוסעי הקבוצה יורדים מהמטוס ועולים על האוטובוס, צוות הקרקע של שדה התעופה מעביר את הכבודה מהמטוס לאוטובוס. המזוודות תחכנה לנוסעים בחדר בבית המלון.
• אלו שירותים מוצעים בזמן הטיסה? בכל המטוסים יש צוות אוויר וכמו כן שירותים לרווחת הנוסעים.
• מה קורה בזמן סופה/סערה? - בדומה לטיסות מסחריות הטיסה עלולה להתעכב ו/או נחיתה בייעדים מסויימים עלולה להתבטל . במקרים כאלה מוצעת תוכנית חלופית.
• איך מתבצע תהליך הבידוק? תהליך הבידוק מתנהל ע"י צוות האוויר של Mauiva ובהתאם להנחיות מנהל בטיחות התעבורה האמריקאי, TSA (Transportation Security Administration).
• האם צריך דרכון? במסלול צפון מזרח ארה"ב All American East Experience חוצים את הגבול עם קנדה פעמיים. באחריות הנוסע להציג את המסמכים הנחוצים בפני רשויות ההגירה.
• האם יש עלויות כבודה? לא.
• מה גודל הכבודה המורשית? ניתן לשלוח בבטן המטוס עד מזוודה לנוסע במשקל עד 20 ק"ג. ניתן להעלות למטוס עצמו פריט אישי (ילקוט גב/תיק לפ טופ). לא ניתן להעלות מזוודה (carry on) למטוס.
• מה עושים עם המזוודות הנוספות שלנו? יש הסדרי איחסון ללא תשלום במלון בו מתאספים ביום הראשון. ניתן להשאיר בו את המזוודות ולאסוף אותן בתום הטיול.
• האם Mauiva משתייכת לקבוצת חברות תעופה כלשהן? לא כרגע.
• מה קורה אם פיספסתי את אחת מהטיסות? כל אחד מהנוסעים מקבל לו"ז טיול מפורט ביום הראשון לטיול בנקודת המפגש. בנוסף, מדריך הטיול יכריז על ההמראה במהלך הטיול. זוהי אחריותו המלאה והבלעדית של הנוסע להגיע בזמן לכל טיסה. במידה והנוסע לא הגיע, באחריותו לארגן לעצמו סידורי טיסה אחרים ולשלם עבורם. ניתן ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו בטלפון 407-667-8700 ולבקש עזרה עם סידורי הטיסה החלופיים.
• מהי רמת בתי המלון בהם לנים במהלך הטיול? כל בתי המלון הם ברמת *3.5 - *4, ביניהם הילטון, שרתון, הייאט ריג'נסי ועוד.
• אילו שירותים כלולים בבתי המלון מלבד לינה וארוחת בוקר? לכל מלון יש שירותים אחרים אותם הוא מציע, אם בכלל. ניתן לבדוק את שירותי המלון באתר האינטרנט שלו.
• האם ניתן לצבור נקודות עבור הלינה בבית המלון לחברי מועדון? בשל ההנחה המשמעותית המוצעת במסגרת הטיול בבבתי המלון, לא ניתן לצבור נקודות עבור הלינה בהם.
• האם בכל בתי המלון חדרים המותאמים לארבעה נוסעים? כן.
• האם כל האטרקציות המוזכרות במסלול הטיול כלולות במחיר? כן. בשונה מטיולים אחרים, באייר קרוז כל מה שמוצע במסגרת הטיול כלול במחיר ואין מקום ל"אופציות" שמוסיפות לעלות הטיול. בזמן החופשי במהלך היום, כל מה שהנוסע יבחר לקנות (מזון, אטרקציות, מתנות) לא כלול במחיר הטיול. המדריכים המנוסים שלנו ישמחו להמליץ על אפשרות לחוויות נוספות או מסעדות טובות לשימוש הנוסע בזמנו החופשי.
• מי מהדריכים ומה היא הכשרתם? מדריכי טיולי האייר קרוז נבחרים בקפידה על סמך נסיונם, המלצותיהם והשכלתם מאחד מהמוסדות הבאים: : The International Guide Academy, Inc. (IGA) and International Tour Management Institute (ITMI).
• אילו ארוחות כלולות בטיול? ארוחת בוקר וערב כלולות כל יום במהלך הטיול. ארוחת הבוקר ביום הראשון מוגשת במהלך הטיסה הראשונה. סה"כ 11 ארוחות בחוף המזרחי ו-13 ארוחות בחוף המערבי. אין ארוחת ערב ביום האחרון (חזרה למקום הפיזור בשעות אחה"צ המאוחרות). ארוחות הנרכשות במהלך זמן חופשי הינן על חשבון הנוסע.
• איזה כלי רכב כלול בתוכנית "טוס, לון וסע"? רכב בגודל Full Size.
• איזה כלי רכב מעביר אותנו אל / מ שדה התעופה, המלון, אטרקציות וכו? אוטובוסים חדישים בני עד 3 שנים.