|  מפת האתר  |  צור קשר

אלסקה מידע כללי

אלסקה אלסקה

אלסקה, הגדולה והצפונית במדינות ארצות הברית גובלת עם יוקון וקולומביה הבריטית (קנדה). פרט מעניין בעברה של אלסקה - במאה ה-19 הייתה עדיין אלסקה חלק מהאימפריה הצארית הרוסית ונמכרה לארה"ב במחיר של פחות מחצי סנט לדונם...

אלסקה היא, בראש ובראשונה, מקום בו הטבע מתפרץ בכל פינה ובמלוא העוצמה. כל הסופרלטיבים המתקשרים באלסקה ובפלאי הטבע בהם נתברכה, מצדיקים בהחלט את עצמם: קרחונים מהגדולים בעולם, לווייתני ענק וכפרי דייגים ציוריים הינם נוף שכיח על קו החוף. בפנים היבשת שמורות טבע, בהן פארק דנאלי המפורסם בו ניתן לפגוש באופן בלתי אמצעי כמעט את עולם החי המרשים של צפון אמריקה, כולל את דב הגריזלי ומיני יונקים ועופות מגוונים.

עונה מומלצת: מאי - מחצית ספטמבר.

בשל מיקומה הצפוני והמרוחק של אלסקה, עונת התיירות בה קצרה ונמשכת בחודשי האביב והקיץ בלבד. החודשים מאי וספטמבר נחשבים כחודשים בהם עדיין ניתן לטייל, אם כי חלק גדול מהאטרקציות התיירותיות אינן פעילות. שיא עונת התיירות היא כמובן בחודשי הקיץ המובהקים יולי - אוגוסט.

אשרות כניסה (למחזיקי דרכון ישראלי): יש צורך באשרת כניסה לארצות הברית.

אפשרויות טיול

חבילות בנהיגה עצמית הכוללות בתי מלון ורכב שכור, טיולים מקומיים מאורגנים, טיולים פרטיים, הפלגות (מוונקובר / סיאטל), טיולי רכבות, טיולים יומיים.
מסלולים מומלצים למטייל העצמאי - 8 ימים של נהיגה עצמית מאנקורג' לאנקורג'  כולל ביקור בפארק דנאלי, פיירבנקס, גלנלן ועיירות החוף ולדז, וויטר וסיוורד.

שהייה מומלצת באלסקה

10 ימים - המסלול הקלאסי במסגרת טיול מקומי מאורגן הכולל לינות, ארוחות וכניסות לאתרים. הטיול כולל אטרקציות בהן נסיעות רכבת מפארק דאנלי ונסיעה ברכב טונדרה ייחודי בתחומי הפארק, סיורי ערים ושייט אל קרחון קולומביה הנודע.
8 ימים- שייט מונקובר / סיאטל לסיוורד: דרך נפלאה לגלות את חופי אלסקה, 
הקרחונים ועיירות החוף.

אלסקה ל"מתקדמים"

יציאות יומיות מאנקורג' / פיירבנקס בטיסה אל החוג הארקטי, ביקור בעיירה נואם הממוקמת בחצי האי ברינג אשר משכה לאזור הרפתקנים ומתיישבים חדשים בימי הבהלה לזהב (מומלץ לבקר גם בעיירה בארוואו). 
טיסת הליקופטר להר מקינלי, הגבוה בהרי צפון אמריקה (כ-6,800 מ').
טיסות פרטיות בתאום מראש ליעדים עפ"י בקשה אישית.
טיולי קיאקים, צפייה בלוויתנים, בדובי קוטב ופעילויות אתגריות נוספות.

טל תעופה, נציגים בלעדיים של אמריקן איירליינס בישראל, מפעילה טיסות יומיות לאלסקה (אנקורג') וליעדים נוספים ברחבי ארצות הברית במחלקות תיירים ועסקים.

 

 

אנקורג'|דנאלי פארק|אנקורג'

תגיות : בארוואו

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • צפייה בדובים אלסקה
  • צפייה בדובים אלסקה
  • צפייה בדובים אלסקה
  • סיווארד

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך