|  מפת האתר  |  צור קשר

מלדיביים - מידע כללי

קבוצת האיים המאלדיביים, הנמצאת דרום מערבית לסרי לנקה באוקיינוס ההודי, ידועה בשמה הרשמי: הרפובליקה של המאלדיביים.

שמש, חול וים, אלף איים מקסימים כמו בסיפורי "רבינזון קרוזו", לגונות באינספור גווני כחול וטורקיז ושוניות אלמוגים מאלפות מהוות את השילוב המושלם לחופשה טרופית אידיאלית. ולאיים המאלדיביים יש עוד הרבה מה להציע.

מי האוקיינוס הכחולים והמסנוורים, חול אבקתי לבן, דקלים לאורך כל הדרך אל החוף, וכל היופי הזה משתרע על כ-820 ק"מ לאורך וכ-120 ק"מ לרוחב משני עבריו של קו המשווה (מצפון ומדרום לבירה – מאלה).

רוב האיים הם אטולים (איים אלמוגים טבעתיים), כאשר כ-10 אחוז בלבד מהם מיושבים. מספר המלונות באיים המאלדיביים: 87.

אוכלוסייתה הקטנה של מדינת האיים מונה כ-300,000 תושבים. דתם העיקרית – אסלאם והשפות העיקריות: ניב מקומי אשר מושפע מ- ערבית, מלזית פורטוגזית ואנגלית. רוב התושבים המקומיים שולטים היטב בשפה האנגלית ומקבלים בסבר פנים יפות את מיליוני התיירים הפוקדים את האיים המאלדיביים מכל רחבי העולם.

האיים המאלדיביים נחשבים לאחד מיעדי הנופש המבוקשים ביותר בעולם, בעיקר בקרב זוגות בירח דבש וחובבי הספורט הימי לסוגיו – צלילה, גלישת גלים ועוד. אינספור חופי רחצה אקזוטיים, שוניות אלמוגים עשירות בעולם חי וצומח ושקיעות מרהיבות – זהו גן העדן של המאלדיביים.

האיים השונים מציעים מגוון אתרי נופש ברמות מחיר שונות – החל מרמת 3 כוכבים וכלה ברמת 5 כוכבים, כולל יחידות בונגלו על המים שהן אופציית השהייה המפוארת והמיוחדת ביותר. באיים כפרי נופש מפורסמים המשתייכים לרשתות מובילות ומציעים חופשות חלומיות לזוגות ולמשפחות עם ילדים על בסיס אירוח מלא.

מידע כללי

אשרות כניסה: למחזיקי דרכון ישראלי אין צורך באשרת כניסה למבקרים במאלדיביים.

עונה מומלצת: כל ימות השנה באיים המאלדיביים אקלים טרופי חם ולח. השמש זורחת כל השנה. הטמפרטורות נעות בין 29-32 מעלות צלזיוס. האקלים הטרופי מאופיין בעונה חמה וגשומה (חודשים מאי-אוקטובר) ובעונה חמה ויבשה (חודשים נובמבר-אפריל).

פעילויות עיקריות: האיים המלדיביים נחשבים לאחד מיעדי הנופש המבוקשים ביותר בעולם, בעיקר בקרב זוגות בירח דבש וחובבי הספורט הימי לסוגיו - צלילה, גלישת גלים ועוד. אינספור חופי רחצה אקזוטיים, שוניות אלמוגים עשירות בעולם חי וצומח ימי ושקיעות מרהיבות - זהו גן העדן של המלדיביים!

האיים השונים מציעים מגוון אתרי נופש ברמות מחיר שונות - החל מרמת 3 כוכבים וכלה ברמת 5 כוכבים, כולל יחידות בונגלו על המים שהן אופציית השהייה המפוארת והמיוחדת ביותר. באיים כפרי נופש מפורסמים המשתייכים לרשתות מובילות ומציעים חופשות חלומיות לזוגות ולמשפחות עם ילדים על בסיס אירוח מלא.

שהייה מומלצת: 5-7 לילות.

העברות: ההעברות בין שדה התעופה הבינלאומי היחיד של האיים, מאלה, לבין בתי המלון באיים השונים מתבצעת בדרך הים, באמצעות סירת מנוע מהירה או בדרך האוויר, באמצעות מטוס מים מיוחד המסוגל לנחות על המים.

חשמל: 240 וולט.

טל תעופה, נציגים בלעדיים של סרילנקן, נתיבי אוויר סרי לנקה, מפעילה טיסות יומיות נוחות מישראל לסרי לנקה ולאיים המלדיביים דרך מספר יעדים באירופה (פרנקפורט, לונדון ופאריז). ודרך המזרח (בנגקוק ומומביי). הטיסות הן בשילוב חברת אל על.

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • האיים המאלדיביים
  • האיים המאלדיביים
  • האיים המאלדיביים
  • האיים המאלדיביים

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך