|  מפת האתר  |  צור קשר

הפארקים של דיסני

העולם המופלא של דיסני אורלנדו!

העולם המופלא של וולט דיסני הוא עולם בו שולט הכיף, וחלומות מתגשמים מדי יום! עם 4 פארקי נושא, שני פארקי מים ומרכז קניות ומסעדות, דיסני אורלנדו מציע עולם בו הקסם מונח בכל פינה...

מג'יק קינגדום פארק זהו המקום בו תפגשו פילים מעופפים, ספלים מרקדים ונסיכות אמיתיות לגמרי! זהו גם ביתם של כמה מההרים הגבוהים ביותר בפלורידה- הרי הממלכה הקסומה. בפארק מג'יק קינגדום תוכלו לצאת למסע מופלא ברכבת הרים אשר מטפסת במעלה ההרים וצוללת מטה לעומק של 5 קומות, להפליג בספינת פיראטים עם קפטן ג'ק ספארו, לפגוש את דמויות דיסני האהובות וליהנות מעוד שפע של הפתעות קסומות ומרגשות...

פארק אפקוט (Epcot) פארק אפקוט מציע מסע מסביב לעולם, ואל תוך הדמיון. לצלול למעמקי האוקיינוס עם נמו וחברים, להמריא למרומים על גלשון טיסה בחוויה עוצרת נשימה, לחוות טיסת חלל למאדים ולהבין שכאן, השמים הם לא הגבול...

אולפני דיסני לפגוש מקרוב את תעשיית הסרטים של דיסני. לצאת למסע אינטראקטיבי D4 אל "צעצוע של סיפור", לצלול 13 קומות באזור הדמדומים של "מגדל האימה" לחוות את ההרפתקה של "מסע בין כוכבים" ולחוש את ההתרגשות שבתעשיית הסרטים!

ממלכת החיות של דיסני אסיה, אפריקה, מעמקי הים, ומפגשים פרהיסטוריים- כולם ממתינים להרפתקנים שמבקרים בממלכת החיות של דיסני. צאו ברכבת המהירה למשלחת אל האוורסט, צפו במחזה המוסיקלי הקסום של מלך האריות, חקרו את הסוואנה של אפריקה בחוויית ספארי יוצאת דופן המאפשרת מפגש עם מגוון עצום של בע"ח ועוד.

פארקי המים של דיסני בכדי להפוך את הכיף בדיסני אורלנדו למושלם, צריך רק להוסיף קצת מים! מומלץ להקדיש יום או יומיים לבילוי בפארקי המים העצומים של דיסני: Disney’s Typhoon Lagoon- גן עדן טרופי קסום ו-Disney’s Blizzard Beach- אתר סקי נפלא...שני הפארקים כוללים אזור מיוחד לקטנטנים ומגוון הרפתקאות לכל המשפחה!

אזור הדאון טאון של דיסני אזור שוקק מסעדות, בידור, הופעות וכמובן... שופינג! מגוון ענק של חנויות ממתין לכל חובבי הקניות, כולל חנויות ייחודיות, בוטיקים וכמובן "העולם של דיסני"- חנות דיסני הגדולה בעולם!

חדש! טיול בארה"ב במטוס פרטי

 

להצעות מחיר אונליין לחצו על חבילות דיסני אורלנדו

 או חייגו : 03-7952144

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • דיסני אורלנדו
  • דיסני אורלנדו
  • דיסני אורלנדו
  • דיסני אורלנדו

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך