|  מפת האתר  |  צור קשר

שתפו דף זה עם חברים:

בחר יעד לחופשה

חופשות ירח דבש

התחתנתם, מזל טוב!
מתכננים חופשת ירח דבש? תוהים כיצד לבחור את היעד המושלם?
אנו בלהגיע רחוק, מציעים לכם חופשות ירח דבש אולטימטיביות, במחירים אטרקטיביים, שנבנו ע"י הצוות המקצועי שלנו.
חופשות ירח דבש כמו שתמיד חלמתם: בין חולות לבנים, ים בגווני טורקיז ועצי קוקוס. שנירקול בין אלמוגים, ביקור בשמורות טבע, נופים בתוליים, שקיעות, זריחות...והרבה רומנטיקה. 
חופשת ירח דבש של פעם בחיים מהחופים האקזוטיים של הוואי, דרך החולות הלבנים של המלדיביים ועד הג'ונגלים של סרי לנקה... לכם רק לבחור...

 

 

חבילה לשבועיים בתאילנד,כוללת רבים מאתריה הקסומים - בנגקוק - צאנג מאי - קו סמוי - כולל טיסות

תאילנד, המדינה היחידה בדרום מזרח אסיה אשר מעולם לא נשלטה על ידי אומות אחרות. לפיכך, אין בה כל השפעות קולוניאליות זרות- רוב התושבים הם תאילנדים ודתם בודהיסטית. תאילנד מציעה חופשת ירח דבש באווירה תאילנדית מסורתית...

ג'מייקה, הרפובליקה הדומיניקאנית, האי פרדייז, בהאמס, קורסאו ועוד איים מקסימים מחכים לחגוג אתכם את חופשת ירח הדבש. האיים הקאריביים שטופי שמש כל השנה... עם חופי טורקיז, חולות זהובים ותושבים מלאים בקצב ושמחת חיים. את חופשת ירח הדבש תוכלו לבלות במועדוני הנופש המובילים בקאריביים - סאנדלס וסופרקלאבס.

הוואי, מדינת ה"אלוהה", קבוצת איים אקזוטים בלב האוקיינוס השקט. האיים מרוחקים כ-6 שעות טיסה מחופה המערבי של ארצות הברית. אם אתם מחפשים חופשת ירח דבש בארץ של הרי געש, שמורות טבע ימיות, חופים מפורסמים, צמחייה טרופית, עצי אננס ומזג אויר מצוין כל השנה – הוואי היא הבחירה האידאלית.

מאוריציוס, אי געשי המשתרע על פני כ-2000 ק"מ בלבד!... שוכן באוקיינוס ההודי בין חופה המזרחי של אפריקה לבין הודו. חופשת ירח דבש במאוריציוס זה להיות באי קסום: חופים מדהימים, אגמים מקסימים ואופי תרבותי מרתק.

סרי לנקה הינה אי טרופי קטן באוקיינוס ההודי מדרום לתת היבשת ההודית. סרי לנקה הבחירה האידיאלית לחופשת ירח דבש. סרי לנקה מציעה חופשת ירח דבש בשילוב טיולים במגוון שמורות טבע מעניינות, אתרים היסטוריים ייחודיים...

האיים המאלדיביים, אלף איים מקסימים עם לגונות באינספור גווני כחול וטורקיז ושוניות אלמוגים מאלפות המהוות את השילוב המושלם לחופשת ירח דבש טרופית אידאלית. האיים המאלדיביים, אחד מהמקומות הטובים בעולם לחופשת ירח דבש מקסימה עם נוף מרהיב, מרגיע ושקט.

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • ירח דבש בתאילנד
  • ירח דבש בהוואי
  • ירח דבש בטנריף

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך