|  מפת האתר  |  צור קשר

טיול מעגלי מאנקורג'

 

החל מ:
החל מ 2605$ לאדם
טיול 7 לילות בליווי מלא באנקורג' עם ביקור בדנלי, סיוורד וטלקטנה. 8 ימים/7 לילות- יציאה בימי חמישי (סה"כ 5 יציאות).

תחנות בדרך

אנקורג'
טלקיטנה
דנאלי פארק
גיוורד
סיוורד
אנקורג'

מסלול

יום 1: הגעה והעברה למלון באנקורג'. המשך היום חופשי לגלות את העיר הגדולה ביותר באלסקה ולמנוחה. הערב נערוך הכרות עם מדריך הטיול וחברי הקבוצה. לינה באנקורג'.

יום 2: העברה לתחנת הרכבת. משם ניסע בקרונות המפוארים של ה"מקינלי אקספלורר" ל- Talkeetna- עיר אקלקטית בצומת של שלושה נהרות עם שפע מסלולי טבע ופעילויות. נהנה מארוחת בקר עם חברי הקבוצה ב"מקינלי אקספלורר" כשהנופים המרהיבים נפרשים לפנינו.ב- Talkeetna ניסע לאכסניית "מקינלי פרינסס וויילדרנס" ללינת לילה. (B)

יום 3: החלפת חוויות עם החברים למסע בארוחת הבקר. בהמשך ניסע ב"מקינלי אקספלורר" לפארק לאומי דנאלי. הערב נתענג על ארוחת ערב משובחת ותכנית בידור ב- Cabin Nite Dinner Theater. לינה בדנאלי (B, D)

יום 4: לאחר ארוחת הבקר נצפה בחיי הבר של אלסקה ונצא לגלות את אזור הטונדרה הארקטית של דנאלי. בתנאי מזג אויר טובים נוכל לצפות בהר מקינלי במלוא הדרו. צהריים חופשיים לקחת חלק בפעילויות הפארק, לשוט בסירת מנוע או לקחת טיסת נוף בהליקופטר (לא כלול). לינה בדנאלי. (B)

יום 5: הבקר נדרים לאגם פורטייג' לשייט בלתי נשכח על ה mv Ptarmigan, לתוככי 300 היארדים של קרחון פורטייג' המרהיב. בדרך נעצור לארוחת צהריים עצמאית באגם לוסיל היפהפה. בשעות הערב נוכל לנוח בשלווה בריזורט "אליאסקה" אשר זכה בדירוג של 4 כוכבים. ניתן לקחת סיורים באזור, כולל נסיעה בחשמלית במעלה הר אליאסקה, או להנות מארוחה נפלאה. לינה באליאסקה. (B)

יום 6: לאחר ארוחת הבקר ניסע לסיוורד לשייט הרפתקני לאורך קו החוף הדרמטי של חצי האי קנאי ונצפה בקרחונים מרהיבים. ארוחת צהריים במהלך השייט וצפייה בלווייתנים, אריות ים, כלבי ים, נשרים ועוד מגוון מיני ציפורים. לאחר שייט נסיעה לקופר לנדינג. לינה בסיוורד (B, L)

יום 7: הבוקר נהנה מארוחת בוקר ביחד עם כל הקבוצה. נסיעה לאנקורג' וסיור מודרך בעיר הגדולה של אלסקה – כולל ביקור במרכז למורשת אלסקה, שם נוכל להכיר מקרוב את התרבות והמורשת של העבר ושל ההווה של אלסקה. הערב, סעודת פרידה במסעדה מקומית באנקורג'. לינה באנקורג'. (B, D)

יום 8: העברה לשדה התעופה. נוסעים המעוניינים להמשיך את החופשה באלסקה או לצאת לשייט, מוזמנים לפנות לצוות שלנו באנקורג'.

הטיול כולל:

7 לילות לינה במלון לפי המסלול

6 ארוחות בוקר, 1 ארוחה ארוזה בקופסה , 2 ארוחת צהרים,2 ארוחת ערב.

טיול לדנאלי פארק

קרוז לקנאי פיורד

 

תאריכי יציאה 2017:

26 במאי, 30 ביוני, 11 אוגוסט, 6 ספומבר 

תגיות : טלקטנה , מקינלי אקספלורר , Talkeetna , אגם פורטייג' , קרחון פורטייג' , אגם לוסיל

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • שועל ארקטי
  • צפייה בלווייתנים אלסקה
  • מזחלות כלבים אלסקה
  • דנאלי פארק

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך