|  מפת האתר  |  צור קשר

טיולי בר מצווה,בת מצווה לדיסני אורלנדו

טיול בר מצווה/ בת מצווה הוא חוויה נפלאה של פעם בחיים המאפשרת לכם לחזק את הקשר המשפחתי, להתפנק עם הילד שלכם ולהעניק לו את המתנה המושלמת!

ארה"ב היא אחת מן היעדים המומלצים והפופולריים לטיולי משפחות. כשמתכננים טיול בר מצווה לארצות הברית או טיול בת מצווה לארצות הברית לא ניתן לדלג על ביקור בדיסני אורלנדו! טיול בר מצווה/ טיול בת מצווה לדיסניוורלד, פארק השעשועים הפופולרי והמפורסם ביותר בעולם ישאיר אתכם ואת חתן בר המצווה עם זכרונות מתוקים לאורך זמן...

דיסני אורלנדו ירגש אתכם עם אינסוף הפתעות! תמצאו כאן את המג'יק קינגדום המוקדש לדמויות המוכרות של דיסני, את פארק "אפקוט" שמתמקד בעולם הטכנולוגיה והעתידנות, את אולפני הסרטים של דיסני, פארק מים עצום, פארק חיות בר ועוד ועוד...

אז אם אתם מתכננים טיול בר מצווה לארה"ב או טיול בת מצווה לארה"ב מומלץ לפנות מספיק זמן לביקור בדיסני וורלד אורלנדו, כי טיול בר מצווה/ בת מצווה לדיסני וורלד אורלנדו זו המתנה המושלמת שהיה שווה לחכות 13 שנה עבורה!
בנוסף אנחנו ב"להגיע רחוק" נארגן לכם טיול למגוון יעדים נוספים ואטרקטיביים בארצות הברית.

חדש! טיולים בעברית בארצות הברית - טיול קלאסי לבר/בת מצווה

 

להצעות מחיר אונליין לחצו על חבילות דיסני אורלנדו

 או חייגו : 03-7952144

 

מזל טוב...

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • דיסני אורלנדו
  • דיסני אורלנדו
  • דיסני אורלנדו
  • דיסני אורלנדו

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך