|  מפת האתר  |  צור קשר

טיול צפייה בדובי קודיאק

 

טיול צפייה בדובי גריזלי בקודיאק מציע למבקרים באלסקה חוויה ייחודית של צפייה ולמידה על חיות הבר של אלסקה בסביבתם הטבעית. בקודיאק מעל 3000 דובים חומים ועוד סוגי דובים המתגוררים לאורך חוף קטמאי של אלסקה.
קוד חבילה : 107CTA

מסלול

טיול 2 ימים/ 1 לילות. יציאה מאנקורג'.

יום 1: הבוקר, ניסע לשדה התעופה באנקורג' לטיסה לקודיאק. מקודיאק נצא בטיסת ספארי לצפייה בדובים. בחיפוש שלנו אחר הדובים החומים הגדולים של אלסקה, נצפה בנוף הסלעי של האי קודיאק. במידה ותצפית הדובים תהיה יותר טובה בחצי האי אלסקה, הטייס יחצה את מצר שליקוף ויטוס לאורך החוף קטמאי. אם מזג האוויר יאפשר, הטייס ינחת לצפייה יותר קרובה בדובים ולהזדמנויות צילום הדובים. לינה בקודיאק.

יום 2: הבוקר ניתן לצאת לסיור מודרך בעיר קודיאק או לטייל באזור באופן עצמאי על ידי השכרת רכב. קודיאק, מציעה למבקרים הצצה מרתקת לתוך ההיסטוריה והתרבות של אלסקה עם המורשת הרוסית שבה. נבקר במוזיאון אלוטיק (Alutiiq Museum), בכנסייה הרוסית האורתודוקסית, במוזיאון ברנוב (Baranov Museum) ובמקלט חיות הבר של האי קודיאק. נחזור  לאנקורג' בשעות אחר הצהריים המאוחרות. הסיור מסתיים עם הגעתנו לאנקורג'.

תגיות : קודיאק , האי קודיאק , חוף קטמאי , טיסת ספארי

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • דובים אלסקה
  • דב גריזלי
  • דובים אלסקה
  • דב גריזלי

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך