|  מפת האתר  |  צור קשר

יתרונות השהיה במלונות של דיסני

הקסם אף פעם לא מסתיים, כאשר אתם שוהים במלונות של דיסני! הריזורטים הניפלאים של דיסני מציעים חדרים לכל גודל של משפחה ולכל תקציב, ומאפשרים לכם לשהות במרכז הקסם וליהנות ממגוון עצום של יתרונות!

חבילת "בדרך שלך" חבילת "בדרך שלך" (Magic Your Way Package) היא חבילה בסיסית המאפשרת לך לחוות את הקסם שבריזורטים של דיסני במחיר סביר. חבילה גמישה זו כוללת: לינה בבתי המלון של דיסני וכרטיס בסיסי המאפשר כניסה לפארק נושא אחד ליום.

שירות "מג'יקל אקספרס" של דיסני שירות מג'יקל אקספרס של דיסני הוא שירות הניתן חינם ובאופן בלעדי לאורחי המלונות של דיסני. השירות כולל איסוף משדה התעופה הבינלאומי של אורלנדו אל בתי המלון של דיסני, ובסיום החופשה החזרה לשדה התעופה.

שירות תחבורה חינם אורחי המלונות של דיסני נהנים משירות הסעות חינם לפארקי הנושא של דיסני, לפארקי המים, למגרשי הגולף ועוד.

תכנית ארוחות ע"י רכישת חבילת "בדרך שלך" פלוס תכנית ארוחות או תכנית ארוחות בשירות מהיר, תוכלו ליהנות מארוחות וחטיפים במגוון המסעדות שברחבי המלונות של דיסני וורלד. תכנית ארוחות כוללת: ארוחה בשירות מהיר, ארוחה בהגשה לשולחן, חטיף לבחירה וספל שתיה הניתן למילוי חוזר. התכנית עבור אדם ליום.

תכנית ארוחות בשירות מהיר תכנית המאפשרת לאורחי המלונות של דיסני ליהנות מארוחות במסעדות המשתתפות בתכנית. כולל: 2 ארוחות בשירות מהיר, חטיף לבחירה, וספל שתיה הניתן למילוי חוזר. התכנית עבור אדם ליום.

שעות קסם נוספות רק אורחי המלונות של דיסני יכולים ליהנות משעות קסם נוספות! בכל יום אחד מהפארקים של דיסני נשאר פתוח לאורך זמן להנאת אורחי המלונות של דיסני בלבד!

בידוק מוקדם לטיסה! לקוחות השוהים במלונות דיסני יכולים לבצע את הבידוק לטיסה כבר בבית המלון של דיסני, מעתה באפשרותך להשתמש בשירות מיוחד זה כדי להוריד מעליך את המעמסה של לקיחת המזוודות לשדה התעופה הבינלאומי של אורלנדו. תוכל להשתמש בדלפק הבידוק באחד מבתי המלון הנבחרים של דיסני במידה והינך ממריא בטיסות פנים באחת מחברות התעופה שהגיעו להסכם עם דיסני וורלד אורלנדו, כדלקמן:

AirTran Airways
Alaska Airlines
American Airlines
Continental Airlines
Delta Air Lines
Southwest Airlines
Unites Airlines
US Airways
JetBlue Airways

הערות:
1.בשלב זה אין שירות בידוק בדיסני לטיסות בין לאומיות.
2.השירות זמין עד 3 שעות לפני הטיסה.
3.יש לגשת לדלפק במלון בשעות הפעילות שהם: החל מ 5 בבוקר ועד 1 אחה"צ.
4.במידה ויש משפחה שטסה ביחד - מספיק בעל משפחה אחד בוגר כדי לבצע הבידוק עבור כל המשפחה.
5.יש צורך בהצגת דרכון בר תוקף לזיהוי.
6.כמובן יש להציג אישור שהייה במלון של דיסני.


חדש! טיול בארה"ב במטוס פרטי

 

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • דיסני אורלנדו
  • דיסני אורלנדו
  • דיסני אורלנדו
  • דיסני אורלנדו

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך