|  מפת האתר  |  צור קשר

מידע על דיסניוורלד

להלן מידע היסטורי על וולט דיסני והקמת פארק דיסני וורלד באורלנדו פלורידה, ארה"ב:

מר וולטר אליאנס דיסני נולד בעיר שיקגו בארצות הברית ב -  5.12.1901. חיבתו לחיות וטבע גרמה לו לבלות שעות רבות ביער בצפייה ובמשחק עם עכברים, ארנבות, חתולים וסנאים. הוא היה עוקב אחריהם ומצייר אותם תוך מתן הבעות אנושיות לכל דמות מצוירת.

היוצר של כל הדבר הנפלא והענקי הזה, הידוע בשם וולט דיסני, נפטר בשנת  1966 והשאיר עולם שלם של קסמים והרפתקאות שממשיך להתפתח.בהשראתו. 

בשנת 1931 צוירה הדמות הראשונה של דיסני - מיקי מאוס וקיבלה הנפשה בסרטים המצוירים של וולט דיסני, בתחילה בשחור לבן ואחר כך בצבע. בשנת 1937 הפיקו אולפני וולט דיסני את הסרט הצבעוני המצויר הראשון בצבע באורך מלא - שלגיה ושבעת הגמדים. בהמשך השנים נוספו למיקי מאוס דמויות נוספות – מיני מאוס, גופי ופלוטו, דונאלד ודייזי, צ'יפ ודייל, שלגייה, פינוקיו, פיטר פן, טרזן, הכלבים הדלמטים, פו הדב, אטלנטיס, במבי, דמבו ועוד. 

לכל דמות הוצמד אופי מיוחד רק לה, כדלקמן:

מיקי - הוא טיפוס נחמד שלעולם לא יפגע באיש. אמנם הוא מסתבך לעיתים שלא באשמתו, אך תמיד פותר את העניינים על הצד הטוב ביותר. 

מיני - משלבת נשיות עם חביבות ואכפתיות הייחודיים לה, אינטליגנטית, חזקה ועצמאית. 

דונלד -פותח כל יום בכוונות טובות, אך לרוב הדברים לא מסתדרים על פי רצונו והוא פורץ בהתקפי זעם ותסכול הנראים לצופה מן הצד מצחיקים מאוד. 

לדייזי - מזג חצוף אך מתוחכם של אשת מסתורין. היותה חברתו של דונלד, בטחונה העצמי ואישיותה החזקה הופכים אותה ליותר משוות מעמד במערכת היחסים שלהם. 

גופי - השוטה, טוב לב מטבעו והוא תמיד קליל ושמח בחלקו. גופי מתחבב על כולם, על אף אופיו המגושם ונטייתו להביא אסונות. 

פלוטו - הוא הכלב האולטימטיבי, חברותי ונאמן ולמרות היותו כלב בוגר ברוחו תמיד יישאר כלבלב צעיר. 

בשנת 1955 הקים וולט דיסני את אתר השעשועים הראשון - דיסנילנד באנהיים קליפורניה. זהו האתר השעשועים המקורי ומיד עם פתיחתו לביקורי הקהל הוא זכה להצלחה רבה.  

 

בשנת 1972 נפתח הפארק השני - דיסניוורלד באורלנדו פלורידה. השטח הכללי שלו הוא כשל העיר רמת גן ,כ 65 קמ"ר, והוא פארק השעשועים הגדול בעולם. 

הפארק מורכב מ  4 פארקים נושאים ראשיים שהם:

1. מג'יק קינגדום - הממלכה הקסומה, זהו הלונה פארק.

2. אפקוט - עולם העתיד ותצוגת 11 המדינות מהגדולות בעולם.

3. אולפני סרטים של דיסני – MGM.

4.  ממלכת החיות.

 

פירוט:

  1. 1.ממלכה הקסומה - מכילה כ 40 אטרקציות מגוונות ומחולקת ל 5 מדינות שונות:
  • ADVENTURE LAND
  •  FRONTIER LAND
  •  FANTASY LAND
  •  MICKEY’S LAND
  • TOMMORROWLAND

לרשותך - הרפתקאות עוצרות נשימה, אטרקציות מסיפורי האגדות, פעלולים כיד הדמיון הפורה מבית היוצר המיוחד של וולט דיסני המזרימים אדרלנין לדם.

 

2. אפקוט- מחולק ל 2 חלקים:

החלק הראשון – מכיל אטרקציות בנושא עולם העתיד כגון - עולם הדמיון, כדור הארץ, עולם הימים והאוקיינוסים, עולם האנרגיה, עולם החי והצומח, עולם התנועה, ביתן של ג'נרל מוטורס המדמה מסלול ניסויים של רכב חדש ועוד. 

בחלקו השני מורכב אפקוט מביתנים של 11 מהמדינות הגדולות העולם - קנדה, בריטניה, צרפת, מרוקו, יפן, ארה"ב, איטליה, גרמניה, סין, נורבגיה ומקסיקו הפזורים סביב אגם ניפלא כשבכל ביתן אפשר למצוא תצוגה של הדברים האופייניים לאותה מדינה ומאכלים לאומיים. למעשה אפשר לבקר בכל העולם מבלי לצאת משטח דיסני! 

3. אולפני הסרטים של דיסני MGM מחולקים גם הם לשני חלקים עיקריים:

החלק הראשון מראה את אחורי הקלעים של ייצור הסרטים האמיתיים והסרטים המצוירים וכן את "תעשיית האשליות", כגון הורדת גשם ושלג מבלי להירטב, אש שלא שורפת, הרוגים שלא מתים וכו'. הוא גם מציג סטים של סרטים מפורסמים מהעבר שצולמו כאן.

 

החלק השני הוא ההצגות עצמם כגון - אינדיאנה ג'ונס, מלחמת הכוכבים, היפה והחיה, בת הים הקטנה, פוקהונטוס, מלך האריות ועוד. בכל רחבי הפרק אפשר לראות את הדמויות הידועות של דיסני ולהצטלם אתם. איך אפשר לחזור הביתה בלי תמונה עם מיקי מאוס או פלוטו או גופי?

 

4. ממלכת החיות - הפארק החדש של דיסני, שנחנך בשנת 1998 וכולל ספארי ענקי עם יותר מ 500 סוגי חיות אמיתיים ובנוסף גם את ממלכת הדינוזאורים עתיקים. הפארק משלב בתוכו פנטזיה של פארק נושאי - אטרקציות אמיתיות נוסח דיסני, יחד עם מעורבות בחיי החיות בסביבתן הטבעית.

 

בפני האורח בפארק יפתח עולם ומלואו של חיי החיות דבר שיאפשר צפייה באטרקציות מרובות ומגוונות. מספארי שהופך להיות פראי דרך אתר ארכיאולוגי המציג את מגורי הדינוזאורים, מסע מרתק ומפחיד שלוקח אותנו אל סף הכחדה, כמו גם לראות ולהיזכר בדמויות האהובות מ"מלך האריות".  ממלכת החיות של דיסני, ניקראת  גם "אמא אדמה", מבטיחה לספק לאורח יום מלא בכיף נוסח דיסני. הפארק מהווה הרפתקה שאין דומה לה אל תוך עולם החיות.

 

כמוכן מכיל אתר דיסני באורלנדו אטרקציות נוספות ייחודיות:

1.DOWN TOWN DISNEY  –אזור בילויי הלילה חנויות ומסעדות. כמוכן טיילת על שפת האגם.

2. שני פרקי מים לגונת טייפון וחוף בליזארד.  בשניהם מסלולי אבובים מכל הסוגים, בריכות גלים ומגלשות מים ייחודיות.
          

 

3. Disney Quest Indoor Interactive Park , משחקי מחשב אקטיביים.

 

להשלמת החגיגה של דיסני הוקמו בתוך האתרים מעל ל 20 בתי מלון בכל הדרגות ובמספר רמות. הלינה בתוך האתרים משלימה את החופשה הנהדרת בעולמו הקסום של וולט דיסני ומתאימה לכל גיל. 

כל מלון בעל אופי מיוחד משלו ובכולם חדרים גדולים עם שני מיטות זוגיות גדולות המתאימות ל 4 איש. בחלקם גם חדרים המתאימים ללינת משפחות וכן וילות עד 12 אנשים. בכל מלון יש בריכות שחיה, מסעדות, מגרשי ספורט, חופי רחצה והאירוח מעולה כמיטב המסורת של וולט דיסני. 

חברת יורומרט בשיתוף טל תעופה מוכרת בישראל חבילות נופש מושלם בעולמו הקסום של דיסני משנת 1991.

חבילה זו כוללת:

            א. לינה באחד ממלונות דיסני בתוך האתר.

            ב. כרטיס כניסה משולב לכל האתרים לכל ימי השהיה.

            ג. הסעות משדה התעופה הבינלאומי של אורלנדו למלונות דיסני ובחזרה.

            ד. שימוש חופשי בתחבורה של דיסני: רכבות, אוטובוסים ואניות ברחבי האתר.

                        אין צורך לשכור רכב לתקופת השהייה בדיסני. 

 כמוכן בחבילה שלנו כלול – FAST PASS - אפשרות לכניסה ללא תור לאטרקציות מבוקשות וכן Magic Hours - כניסה לפארקים מחוץ לשעות הפתיחה הרגילות במיוחד לאורחי בתי המלון של דיסני: כל יום פארק אחר נפתח שעה קודם או נסגר 3 שעות אחרי שעות הפתיחה לקהל הרחב.  

 וכל זה באישור הזמנה מידי במחשב של דיסני – ON LINE.

יתרון נוסף למזמיני החבילה מראש - כניסה מובטחת בכל מיקרה גם אם האתר מלא.

 לסיכום - הלינה בתוך האתרים יוצרת מגוון פעילויות דיסני 24 שעות ביממה.

 ניתן לקבל, ללא התחייבות, הצעת מחיר מפורטת במקום על דיסני וורלד באורלנדו פלורידה.

 

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • דיסני אורלנדו
  • דיסני אורלנדו
  • דיסני אורלנדו
  • דיסני אורלנדו

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך