|  מפת האתר  |  צור קשר

מלונות בדיסני אורלנדו

רשימת בתי מלון בדיסני אורלנדו

Disney's All-Star Pop Century Resort

מלון ססגוני המצדיע לכל השגעונות של המאה ה-20: לצעצועים, לגאדג'טים, למוסיקה ולסרטים. חדרי האירוח שוכנים ב-10 בניינים צבעוניים בני 4 קומות המייצגים עשורים שונים מהמאה ה-20.

Disney's All-Star Music Resort

מלון מוסיקלי ומיוחד בהשראת ז'אנר המוסיקה הקלאסית, מוסיקת קאנטרי, ג'אז ורוקנ'רול. המלון כולל 5 זוגות של מבנים בני 3 קומות, כשכל זוג מבנים מאפיין ז'אנר מוסיקלי מסויים ומעוצב בשילוב כלי נגינה.

Disney's All-Star Movies Resort

מלון מיוחד במינו המשקף את הקלאסיקות של סרטי דיסני כמו צעצוע של סיפור, פנטזיה, החיפושית השובבה ו-101 כלבים וגנבים.
קרא עוד

Disney's Cornado Springs

בית מלון דיסני קורונדו ספרינגס הינו מלון רומנטי להפליא המקיף אגם נוצץ- "לגו דורדו", ומעוצב בהשראת מקסיקו הקולוניאלית הספרדית.

Disney's Port Orleans Riverside Resort

מלון קסום בהשראת לואיסיאנה הכפרית, השוכן לאורכו של נהר "סאסאגאולה" הציורי. זהו מלון מיוחד במינו אשר יגרום לכם להרגיש כאילו חזרתם אחורה בזמן, לימים גדושים בשלווה ובהנאות פשוטות

Disney's Caribbean Beach

מלון החוף הקאריבי של דיסני הוא גן עדן טרופי יפהפה, השוכן במפרץ קסום, לצד אגם. המלון מזמין את אורחיו ליהנות מאווירה קאריבית מענגת עם הרבה שמש, חול, עצי דקל ומאכלים קאריבים יחודיים.
קרא עוד

Disney's French Quoter Resort

מלון מיוחד במינו, מעוצב בהשראת הרומנטיקה של הרובע הצרפתי ההיסטורי של ניו אורלינס, שבו כל יום הוא חגיגה. צעד דרך שער ברזל יצוק לתוך עולם מפתה של אוכל טעים, מוסיקת ג'אז ומצעדים מסנוורים.

Disney's Grand Floridian Resort

בית מלון וספא "דיסני גרנד פלורידיאן" הוא מלון פאר בסגנון ויקטוריאני, המהווה את "ספינת הדגל" של מלונות דיסני. המלון הנפלא הזה שוכן לאורך חופי החול הלבן של לגונת "שבעת הימים", ומציע מסעדות ברמה עולמית, בידור ומגורים יוקרתיים ב-6 מבנים מרשימים.

Disney's Polynesian Resort

גן עדן טרופי שליו ומיוחד עם צמחיה עבותה, בריכות דגי נוי וחופי אגם לבנים, ברוח דרום הפסיפיק. עם 11 מבנים כפריים בני 2 ו-3 קומות המקיפים מבנה מרכזי, המלון כולל 847 חדרים מפוארים מעוטרים בצבעים טרופיים עשירים ומרוהטים בבמבוק וקש מסורתיים.
קרא עוד

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • דיסני אורלנדו
  • דיסני אורלנדו
  • דיסני אורלנדו
  • דיסני אורלנדו

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך