|  מפת האתר  |  צור קשר

ניו זילנד מידע כללי

ניו-זילנד הינה חוויה מדהימה: שני איים גדולים ועוד איים קטנים רבים – כולם שופעים הרפתקאות מסעירות.

המגוון העצום של פעילויות, המקומות הפראיים בהם ניתן לבקר, השפע המהמם של הנופים וחיות הבר – כל אלה הם רק חלק מן הסוד – סוד שמור להפליא. כי ניו-זילנד הינה ברת-מזל דיה כדי להיות מדינה צעירה, שמצליחה לשמור בקנאות על אוצרות הטבע שלה, בעולם בו דברים יקרי-ערך שכאלה נלקחים לעיתים כדבר מובן מאליו.

לניו זילנד קסם מיוחד הנובע מהשילוב הייחודי בין אדם ותרבות, טבע ונוף. היא ממוקמת בתוך האזור הפסיפי הדרומי, גן עדן לחובבי הטבע והנוף. מחולקת לשני איים: הדרומי והצפוני, שטח 260,515 קמ"ר ואורכה הכולל כ 1600 ק"מ.

ניו זילנד אמנם ארץ קטנה עם  5.6 מיליון תושבים אבל מציעה מרחבים ירוקים גדולים ביותר, אוויר צח עם סביבה נקייה מכל אתר אחר בעולם ונופים משגעים. מדינת ניו זילנד - ארץ הטבע הבלתי נלאית, ידועה באתגרים הרבים והייחודיים שהיא מציעה להרפתקנים להזרמת אדרנלין לדם: בנג'י, טרקינג, ריחוף מצנחים, סנפלינג צוקים, מסע בקרחונים ועוד. באפשרותנו לארגן את כל סוגי הספורט הנ"ל וכן בתי מלון וטיולים.

מוצאם של בני ניו זילנד הראשונים - המאורים, הוא מהגזע הפולינזי. הם התיישבו באיי ניו זילנד במאה ה 14 כשהגיעו אליה בסירות קאנו מאזור טהיטי. במאה ה 19 נאלצו למסור את האי לשילטון בריטי ותרבותם כמעט ונכחדה. היום הם מונים כ 10% מהאוכלוסייה שרובם ממוצא בריטי. עיסוקם העיקרי הינו בפיסול, גילוף, קעקוע ומחול.

ניו זילנד מכונה גם גן העדן האבוד.

האי הצפוני של ניו-זילנד הפורה והמאוכלס, משופע בפעילות וולקנית שיצרה מספר הרי געש גדולים ואזורים טרמיים עם מעיינות מרפא חמים גפרתיים, אזורי גייזרים ובוץ רותח. כמוכן באי הצפוני יערות וחופים חוליים.

האי הדרומי מאופיין בהרי האלפיים הניו זילנדים המתנשאים לגובה של עד 3700 מטר, בפיורדים המלכותיים, עמקי קרחונים, נהרות ומפלי מים גדולים ואגמים רבים. כאן ניתן לשחות עם דולפינים, לצפות בלווייתנים, ולראות קרחוני עד בגלישתם. זוהי ארץ עם אין ספור הרפתקאות - שייט בנהר גועש, ביקור במערות ענק, גלישות סקי וכמוכן קפיצת הבנג'י המפורסמת. יש אפשרויות לטיולים מגוונים, לפגישה עם בעלי חיים וצומח ייחודיים, לספורט ונופש.

מינימום הזמן הדרוש לביקור בניו זילנד הוא 10 ימים. מומלץ להתחיל את הטיול באי הצפוני ולסיימו באי הדרומי. חלוקת הזמן: כשליש מהימים בצפון ושני שלישים בדרום.

עונה מומלצת: אוקטובר - סוף מרץ. החודשים יוני - ספטמבר הם חודשי החורף בניו זילנד. קר מאוד בתקופה זו ובאוגוסט אף יורד שלג באי הדרומי (יכול להתאים לאוהבי הסקי והספורט השלג לסודיו). מומלץ לטייל בניו זילנד לפחות שבועיים. ככל שניתן להאריך את משך הטיול כן יטב, כיוון שבניו זילנד אטרקציות רבות הפזורות על פני שטח קטן יחסית.

אפשרויות הטיול: טיולים פרטיים מודרכים, טיולים מקומיים מאורגנים, נהיגה עצמית בשילוב מעבורת בין האיים / טיסות פנים, רכבות ובתי מלון (זו האפשרות המומלצת ביותר). קמפרוואן - מומלץ בעיקר למשפחות. דרך נפלאה לראות את נופי ניו זילנד!

טל תעופה, נציגים בלעדיים של קתאי פסיפיק (הונג קונג) ושל קוונטאס, נתיבי אוויר אוסטרליים, מציעה כרטיסי טיסה מת"א במחירים תחרותיים במחלקות תיירים ועסקים. טיסות יומיות ישירות לאוקלנד (בשיתוף אל על דרך הונג קונג).

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • קרייסצרץ
  • פארק לאומי אבל טסמן
  • אוקלנד סיטי
  • מילפורד סאונד

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך