|  מפת האתר  |  צור קשר

ניו סאות' וויילס

New South Wales

בית האופרה המפורסם וגשר הרבר של סידני בירת המדינה, הפכו סמל לכל דבר שהוא אוסטרלי. סביר להניח כי התרשמותך הראשונה מסידני תהיה התרשמות של כלילת היופי.

הנמל המרשים, הבתים האלגנטים לאורך החוף, גורדי השחקים הבוהקים ואזורי הקניות המהודרים, כולם מצביעים על העובדה שסידני היא אחת הערים המודרניות ביותר בעולם. אך, סידני היא גם עיר היסטורית ולה סיפורים רבים לספר עם שרידים מעברה הקולוניאלי.

רצוי להתחיל בגילויה של סידני במקום שבו החלה האומה לפני מעל ל-200 שנה, ב-Sydney Cover at the Rocks. כאן תפגשו את טעם ההיסטוריה וכל דבר החל מהכנת ברביקיו בשירות עצמי, פאבים וטברנות קולוניאליות ועד למוזיאונים וגלריות לאמנות ועבודת יד אוסטרלית.

סידני היא שער הכניסה למדינה שאתרי המשיכה שלה מגוונים ביותר. הרים, כרמים, נהרות שיד אדם לא פגעה בהם ואתרי נופש שקטים ליד החוף, ערי כרייה של אבנים יקרות, שטחי מראה ותחנות בקר - כל אלה קוראים למבקרים לצאת מן הערים.

קנברה שהוקמה רשמית כמדינת משל עצמה - טריטורית הבירה של אוסטרליה - היא העיר היחידה שהוקמה מתוך כוונה תחילה. היא הוקמה כעיר הבירה של אוסטרליה בחצי הדרך בין סידני למלבורן, על מנת לשים קץ לויכוחים הבלתי פוסקים ביניהן למי הבכורה.

נאמר על קנברה הבירה המנהלית של אוסטרליה שבה שוכן בית הנבחרים שלה, שהיא העיר הצומחת במהירות הגדולה ביותר באוסטרליה עם שטחי פארקים רבים ובנויה סביב אגם בארלי גריפין.

13 ימים נפלאים יאפשרו לך להכיר את מלבורן, אליס ספרינגס, קיירנס, סידני ועוד, כולל את חוויית התרבות האבוריג'ינית. יציאה ממלבורן, סיום בסידני.

יום טיול וסיור בהרים הכחולים (Blue Mountains) ובמערות ג'נולן (Jenolan). יציאה וחזרה מ/אל סידני. נסיעה מסידני אל הכפר ההיסטורי קטומבה (Katoomba) דרך ההרים הכחולים. נצפה במבנה האבן Three Sisters בעמק ג'מיסון (Jamison), נבקר במערות ג'נולן ועוד.

תגיות : New South Wales

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

מדריך כיס לאוסטרליה חינם !

גלריית תמונות

  • אוסטרליה
  • אוסטרליה
  • אוסטרליה
  • אוסטרליה

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך