|  מפת האתר  |  צור קשר

סידני וההרים הכחולים

סידני וההרים הכחולים

החל מ:
$950 AUD

חבילת תיור למטייל העצמאי בסידני ובהרים הכחולים. יציאה וחזרה מ/ אל סידני.

מסלול:

יום 1: הגעה לסידני- הגעה לשדה התעופה של סידני והעברה למלון (טיסות בכל עת, דמי טיסה לא כלולים). לינה בסידני במלון: פארק רג'יס, מרכז העיר (סטנדרט)/ מלון גרייס (משודרג) עם חדרים הצופים לעיר/ לנמל. 3 לילות.

יום 2: אתרים בסידני, שייט בנמל- נבקר באתריה של סידני, כולל חוף בונדי המפורסם. נהנה מארוחת צהריים טעימה, בזמן שנשוט בנמל סידני, ומאוחר יותר נגלה את החופים הצפוניים, כולל חוף מאנלי. (כולל ארוחת בוקר וארוחת צהריים)

יום 3: ההרים הכחולים, פארק חיות הבר - נבקר בפארק חיות הבר "פית'רדייל" ונראה את חיות הבר הייחודיות של אוסטרליה, כולל קנגורו, קואלות, תנינים, גואנות ועוד. נטייל ל"גובטס ליפ" (Govetts Leap), ונהנה מנופים עוצרי נשימה. נצפה בסלעי "3 האחיות", ניסע במסלול הרכבת התלול בעולם, או ברכבל הצופה על נוף מרהיב (הנסיעה בתשלום עצמי). (כולל ארוחת בוקר).

יום 4: עוזבים את סידני

העברה לנמל התעופה בסידני (כולל ארוחת בוקר).

המחיר בדולר אוסטרלי לאדם בחדר זוגי


SS11
תגיות : ההרים הכחולים , Govetts Leap , סלעי 3 האחיות

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

מדריך כיס לאוסטרליה חינם !

גלריית תמונות

  • אוסטרליה
  • אוסטרליה
  • אוסטרליה
  • אוסטרליה

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך