|  מפת האתר  |  צור קשר

סיורים יומיים בקנדה

 

שייט מרהיב לויקטוריה במעבורת דרך מפרץ האיים בגאורגיה אל הבירה הבריטית המקסימה של קולומביה. לאחר הגעה לויקטוריה, נסייר באתרים ההיסטוריים של העיר הקסומה הזו, בגנים המפורסמים בוטצ'ארט.

ההרפתקאה שלכם מתחילה על סיפון ה-Haligonan III, ספינה היכולה להכיל עד 125 נוסעים. הספינה יוצאת ממפרץ הליפקס (נובה סקוטיה) לשייט בלתי נשכח לצפייה בלוויתנים בסביבתם הטבעית.

צפו בלוויתנים וגלו את יופיו של האי ונקובר ! הפליגו על ספינה Lady Selkirk או ספינת Leviathan II, שתיהן עם כיסוי מלא ובגודל של 19 מטר. שתי הספינות מציעות ישיבה פנימית וחיצונית מחוממת, חדרי רחצה, מיני בר ובר. הספינות מורחבות ומציעות צפייה ברמה מצוינת מהסיפון המלווה בפרשנות לאורך כל ההפלגה.

הכירו את אחד מבעלי החיים המרתקים והמעניינים המסתובבים בחופי מערב ונקובר: הדב השחור. בזמן השפל הנמוך, תעלו על ספינה ותצאו לשייט לאורך החוף באזור האכילה של הדב.

אחד מאתרי התיירות הותיקים של ונקובר. הפארק מתאים לכל גיל עם אטרקציות לכל אחד - מרכז הסיפור, תערוכות בבית יער החיים, סיורים מודרכים לאורך יער הגשם בחוף המערבי, קניות בחנות המזכרות, יצירה ועוד.

נסיעה לאייספילדס פארקווי (Icefields Parkway) דרך הפארקים הלאומים המרהיבים של באנף וג'אספר. נראה קרחונים מרהיבים, מפלים מדורגים, אגמים בצבע טורקיז וכרי דשא צבעוניים. פסגות מושלגות ואינסוף רכסי הרים המהווים בית למגוון חיות בר, כולל דובים, זאבים, צבאים ונשרים.

יוצאים לטיול צפייה בלוויתנים מרגש מקוויבק סיטי, דרך הנופים המרהיבים של איזור Charlevoix לעיירה Baie-Ste-Catherine. במהלך ההפלגה מדריך מקצועי יסביר אודות הלוויתנים וחיי הסביבה שלהם, על החיים התת ימיים ועל הפיורד Saguenay.

ללכוד את היופי הטבעי של ויסלר ואת רוח ההרפתקאות האגדי שלה במהלך סיור של יום שלם. ויסלר נחשב לאחד מאתרי הנופש המובילים בצפון אמריקה עם הרים מרהיבים, קרחונים, קניות, מסעדות. בנוסף, טיולי סקי, מגרשי גולף ומסלולי אופני הרים ממרהיבים שיש בקנדה.

חקור את עמק מליין (Maligne) המרהיב בקנדה, וגלה יופי טבעי מדהים, שפע חיות בר ותעלומה גיאולוגית. תוך הליכה לאגם הארוך ביותר בהרי הרוקי תוכל לצפות בנשרים, כבשים עם קרן גדולה, איילים, צבאים ודובים.

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • לוויתנים מונטריאול
  • מזרח קנדה
  • קנדה
  • מונטריאול

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך