|  מפת האתר  |  צור קשר

עצמאי - 9 לילות - Classic Cities

 

החל מ:
4889 $
חבילה הכוללת טיסות ל 9 לילות והדרכה בשפה האנגלית בשלושת הערים המבוקשות באוסטרליה!

מסלול

עצמאי - 9 לילות - Classic Cities

יום 1: הגעה למלבורן- הגעה לשדה התעופה של מלבורן והעברה למלון (טיסות בכל עת, דמי טיסה לא כלולים). לינה במלבורן במלון: מרקיור (סטנדרט)/ רידג'ס (משודרג)/ קראון פלאזה (מחלקה ראשונה)/ קראון מטרופול (דלוקס), מלבורן. 3 לילות.

יום 2: מצעד הפינגווינים- לאחר שנספוג את האוירה הקוסמופוליטית של מלבורן, ניסע לחוות ווארוק, שם נראה כבשים, בקר, קנגורו וציפורים אוסטרליות ססגוניות. בהמשך נראה קואלות בבית הגידול הטבעי שלהן במרכז לשימור קואלות, ונצפה במצעד הפינגווינים המפורסם- ריטואל לילי שבו הפינגווינים הקטנים צועדים מן החול למקומות הקינון שלהם. (כולל ארוחת בוקר).

יום 3: דרך האוקיינוס הגדולה- ניסע לאורך דרך האוקיינוס הגדולה, ונראה את המונוליט של "12 השליחים", נהנה מסיפור ההישרדות המדהים של ה"לוך ארד", ונבקר בסלע הידוע כ"גשר לונדון". (כולל ארוחת בוקר).

יום 4: עוזבים את מלבורן- העברה לשדה התעופה במלבורן לטובת טיסה לסידני. (כולל ארוחת בוקר, לא כולל דמי טיסה). לאחר ההגעה לסידני- העברה למלון (טיסות בכל עת). לינה בסידני במלון: פארק רג'יס, מרכז העיר (סטנדרט)/ מלון גרייס (משודרג) עם חדרים הצופים לעיר/ לנמל. 3 לילות.

יום 5: אתרים בסידני, שייט בנמל- נבקר באתריה של סידני, כולל חוף בונדי המפורסם. נהנה מארוחת צהריים טעימה, בזמן שנשוט בנמל סידני, ומאוחר יותר נגלה את החופים הצפוניים, כולל חוף מאנלי. (כולל ארוחת בוקר וארוחת צהריים)

יום 6: ההרים הכחולים, פארק חיות הבר - נבקר בפארק חיות הבר "פית'רדייל" ונראה את חיות הבר הייחודיות של אוסטרליה, כולל קנגורו, קואלות, תנינים, גואנות ועוד. נטייל ל"גובטס ליפ" (Govetts Leap), ונהנה מנופים עוצרי נשימה. נצפה בסלעי "3 האחיות", ניסע במסלול הרכבת התלול בעולם, או ברכבל הצופה על נוף מרהיב (הנסיעה בתשלום עצמי). (כולל ארוחת בוקר).

יום 7: עוזבים את סידני - העברה לנמל התעופה בסידני לטובת טיסה לקיירנס (כולל ארוחת בוקר). לאחר ההגעה לקיירנס-שדה התעופה והעברה אל המלון (טיסות בכל עת). אחה"צ חופשיים לגלות את העיר קיירנס התזזיתית. לכו לשוטט לאורך הטיילת או תהנו מכוס קפה באחד מבתי הקפה שבחוף. לינה בקיירנס במלון: טיילת רידג'ס (סטנדרט)/ נובוטל אואסיס (משודרג)/ הילטון (מחלקה ראשונה)/מלון וקזינו פולמן ריף (דלוקס). 3 לילות.

יום 8: שונית המחסום הגדולה- היום נשוט אל שונית המחסום הגדולה. נהנה ממצגת על השונית, נצפה באלמוגים המרהיבים ובדגים הטרופיים במצפה התת ימי. ישנה אפשרות לשנרקל, ולצפות בחיים התת-ימיים מקרוב. נהנה מארוחת צהריים טעימה במיוחד ונחזור לקיירנס בשעות הערב המוקדמות. (כולל ארוחת בוקר וארוחת צהריים).

יום 9: קורנדה, רכבל, ג'אפוקיי- נעלה על הרכבת הקסומה של קורנדה למסע אל הנופים המרהיבים שמעבר לקיירנס. נבקר בשווקים המגוונים של קורנדה, וניסע ברכבל מעל ליערות הגשם של הפארק הלאומי "בארון ג'ורג'". נבקר בפארק התרבות האבוריג'ינית המפורסם- ג'אפוקיי, שבו קסם התרבות האבוריג'ינית הופך למציאות. (כולל ארוחת בוקר)

יום 10: עוזבים את קיירנס- העברה לנמל התעופה בקיירנס. (כולל ארוחת בוקר).

המחיר הנ"ל הינו לאדם בחדר זוגי.


המחיר כולל:

- לינה וארוחת בוקר לאורך המסלול והדרכה בשפה האנגלית.

- המחיר הנ"ל הינו לאדם בחדר זוגי.


המחיר והתפוסה יכולים להשתנות בהתאם לזמינות ומועד ביצוע ההזמנה.

 

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

מדריך כיס לאוסטרליה חינם !

גלריית תמונות

  • אוסטרליה
  • אוסטרליה
  • אוסטרליה
  • אוסטרליה

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך