|  מפת האתר  |  צור קשר

צפייה בדובים במפלי ברוקס

 

מפלי ברוקס, הממוקמים בשמורת הטבע קטמאי, הוא מקום אידאלי לצפייה בדובים החומים. לאורך נהר ברוקס ישנן נקודות תצפית נוחות ובטיחותיות המאפשרות צילום דובים מקרוב! עונת השיא של צפייה בדובים במפלי ברוקס היא בין יוני ליולי. בעונה הזו נצפה בדובים תופסים דגי סלומון במפלים. עונה טובה נוספת לצפיה בדובים בנהר ברוקס היא בין סוף אוגוסט לספטמבר. חודש אוגוסט לא נחשב לעונת שיא, אולם גם במהלכו אפשר לצפות בדובי קטמאי משוטטים בשמורה.
קוד חבילה : 17CTA

מסלול

טיול יום אחד. יציאה מאנקורג'.

יציאה מאנקורג' ב-07:30 בבוקר בטיסה לקינג סלמון או לקוליק (משך הטיסה שעה וחצי). עם הגעתנו לקינג סלמון או לקוליק, נציג מקומי יעביר אותנו לטיסה נוספת של 20 דקות למחנה ברוקס. לאחר תדריך בטיחותי קצר לגבי הדובים, אתה חופשי לחקור ולגלות את שמורת הטבע. בשמורה שבילי הליכה המובילים אל נקודות תצפית אסטרטגיות לצפייה בדובים החומים בפעילות. צוות שמורת הטבע ישמחו לעזור, לספק מידע ולהעביר סיורים מודרכים בתקופות ביקור עמוסות. חזרה לאנקורג' בשעות הערב המוקדמות, (נחיתה באנקורג' בסביבות השעה 21:00).

תגיות : מפלי ברוקס , שמורת הטבע קטמאי , קינג סלמון , קוליק

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • דובים אלסקה
  • דובים אלסקה
  • דובים אלסקה
  • דב גריזלי

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך