|  מפת האתר  |  צור קשר

מלונות בסרי לנקה

בסרי לנקה יש מגוון סוגי בתי מלון. מבתי מלון סטנדרטיים ופונקציונאליים עד לוילות מפוארות ומפנקות. חלק מבתי המלון ממוקמים במבנים קולוניאליים עתיקים, המאפשרים לחוות את אורח החיים והאווירה של תקופה שנעלמה. בנוסף, תוכלו למצוא בסרי לנקה בתי מלון מודרניים מדהימים, חלקם עוצבו ע"י האדריכל ג'אופרי באווה (האדריכל של המאה 21 של סרי לנקה). מלונות רבים מציעים טיפולי ספא בכלל ובפרט טיפולי איורוודה.  

 

מלון ספא עדן ממוקם בחוף הדרום מערבי של ברי לנקה, 96 ק"מ משדה התעופה, לאורך חופי זהב מדהימים במרכז ברוואלה (Beruweka). במלון 113 חדרים סטנדרטיים עם ריצפת פרקט, מזגן בשליטה עצמית, טלוויזיה, מיני בר ועוד פינוקים. בנוסף, 23 חדרים משודרגים, 16 חדרים מפוארים ושתי יחידות פנטהאוז מדהימות עם מרפסת שמש ומשקיפות לנופים הכי יפים באיזור.

המלון ממוקם ליד הלגונה של נאגומבו (Negombo), לאורך הכביד קולומבו-נאגומבו, במרחק של פחות מ-10 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי באנדראנאיקה ומן העיירה קטונאיאקה (Katunayake). במלון יש בריכת שחייה, מגרשי טניס, מכון כושר, מגרש סקווש, מסעדה עם מאכלים בינלאומיים, מסעדה סינית, פאב אנגלי, בית קפה הפועל 24 שעות ביממה, חדר ישיבות, מרכז עסקים וחנייה ללא תשלום.

ריינפורסט אדג', מלון כפרי,מושלם לבילוי בחופשה מסורתית ומקורית בסרי לנקה, באווירה של טבע בין גבעות ושמורת טבע. המלון מוקף בנופים המדהימים של סרי לנקה והוא מעוצב בהרמוניה עם הטבע. במלון מדיניות קפדנית לגבי איכות הסביבה עם חקלאות אורגנית, מחזור מים ופסולת, ושימוש באנרגיה סולארית. במלון 7 חדרים מעוצבים באופן יצירתי ומסורתי.

מלון דיר פארק יושב בתוך ג'ונגל טרופי, לשעבר בית ציד פרטי של מלכי ציילון (Ceylon). המלון מהווה נקודת מוצא אידיאלית לגלות את הטבע של סרי לנקה ולחקור תרבויות וציוויליזציות שנכחדו. המלון ממוקם על גדות שמורת גיריטייל (Giritale) בעיר פולונרואה (Polonnaruwa), במרחק 5 שעות נסיעה מעיר הבירה קולומבו ומשדה התעופה הבינלאומי.

המלון ממוקם במקום מרכזי, בקרבה לכל האטרקציות התיירותיות בנווארה אלייה (Nuwara Eliya). כל חדרי המלון עם כל הנוחיות וכוללים מייבש שיער, מקלחת, אמבטיה, טלוויזיה בכבלים, מקרר, כספת ומזגן. לנוחות האורחים במלון תוכלו למצוא בית קפה, מסעדה, בר, פאב, דיסקוטק וטיולים מודרכים.

מלון נמוך ומודרני הבנוי לאורך חוף לבן, בכפר הדייגים הקטן היקדואה (Hikkaduwa) בסרי לנקה. המלון נמצא במקום מרכזי, בקרבת תחנת אוטובוס, מסעדות, בארים ובקרבה לחנויות מזכרות, בגדים, תכשיטים וציורים. במרחק של 15 דקות נסיעה מהעיר גאלה (Galle). חדרי מלון אמאיה ריף נוחים, נקיים ורובם משקיפים לים.

אמאיה לייק ממוקם במשולש התרבות של סרי לנקה, במרחק נסיעה קצר מהעיר דמבולה. המלון אידאלי לאוהבי טבע עם חדרים מרווחים ובריכת שחייה גדולה. המלון המיוחד משקיף לאגם והוא מהווה נקודת מוצא נפלאה לטרקים, צפרות או לשייט באגם.

אמאיה הילס ממוקם בקרבת העיר קאנדי בסרי לנקה במרחק של שעה וחצי נסיעה מהעיר קולומבו. המלון המיוחד, יושב על גבעה שלווה ומסביבו יער ירוק מקסים. המלון עוצב בסגנון מודרני בשילוב המסורת של קאנדי. החדרים נוחים ורמה גבוהה עם מרפסת או חצר פרטית.

מרכז נופש ובריאות בסרי לנקה. מלון נפטון איורוודה וילאג' נמצא בחוף הדרומי של ברוולה, במרחק של 60 ק"מ מהעיר קולומבו ו-90 ק"מ משדה התעופה הבינלאומי. במלון בריכת שחייה, שייט באוקיינוס, דייג ומרכז בריאות המציעה מגוון טיפולים הוליסטיים ועיסויי איורוודה.

מלון רמדה הינו מלון פאר 4 כוכבים הממוקם בקלוטרה. במרחק של שעה נסיעה מהעיר קולומבו ובמרחק שעתיים משדה התעופה הבינלאומי. המלון יושב על חוף הזהב (Golden Beach) עם גישה ישירה לחוף.

מלון ארל רג'נסי הינו מלון פאר חמישה כוכבים, אידאלי למעוניינים להכיר מקרוב את העיר קאנדי. המלון ממוקם במשלוש התרבותי של סרי לנקה בקרבה למגוון של מקומות מרתקים לבקר. ארל רג'נסי הוא במלון היחיד בקאנדי עם ספא מפואר. במלון 104 חדרים, חדרים משודרגים וסוויטות מפוארות, אולם אירועים ומרכז כנסים עם 1000 מקומות ישיבה.

מלון בסגנון קוליאלי הממוקם לאורך כביש וולימדה במחוז UVA של סרי לנקה ובמרחק של 3 שעות מקולומבו. המלון מציע מסעדה עם מאכלים מזרחיים ומערביים, דלפק קבלה 24 שעות ביממה, שולחני ביליארד, מגרשי טניס וחדר כושר. חדרי המלון ממוזגים וכוללים רדיו, טלוויזיה ומייבש שיער.

המלון ממוקם באיזור קאנדי, הבירה התרבותית של סרי לנקה, במרחק 1 ק"מ ממרכז קאנדי ובמרחק של 120 ק"מ משדה התעופה בנדרנאיקה. במלון הילטופ 73 חדרים ממוזגים עם מרפסות פרטיות ומצוידים עם חדר אמבטיה ושירותים צמודים, טלוויזיה בכבלים ושולחן כתיבה.

מלון בראון ביץ' ממוקם לאורך החוף המערבי של סרי לנקה. במרחק של 3.5 ק"מ מהעיר נגומבו ובמרחק של 13 ק"מ משדה התעופה בנדרנאיקה. המלון מציע אירוח על חוף הים עם בריכת שחייה, מגרשי טניס, כדור עף, ערבי קריוקי, מסעדה עם מאכלים אסיאתיים וספא עם טיפולים ועיסויים מפנקים.

מלון הריטאנס ההונגלה מציע אירוח יוקרתי על חוף הים במרחק של 76 ק"מ מהעיר קולומבו ובמרחק של 115 ק"מ משדה התעופה הבינלאומי בנדנאיקה. המלון מציע בריכת שחייה, מגרש גולף, מגרשי טניס, חדר כושר, ערבי קריוקי ושלושה מסעדות עם מאכלים בינלאומיים ומאכלי סרי לנקה.

מלון הריטאנס קנדלמה נמצא במרחק נסיעה של 20 דקות ממערת המקדש דמבולה (Dambulla Cave Temple) ובמרחק של 11 ק"מ מהעיר דמבולה. במלון בארים, מסעדות, 3 בריכות שחייה, מגרשי טניס, שדרת חנויות, חדר כושר וספא מפנק.

המלון ממוקם בחוף הים הבתולי במזרח של סרי לנקה, במרחק של 250 ק"מ משדה התעופה של סרי לנקה ובמרחק של 272 ק"מ מקולומבו. המלון שופץ בשנת 2007. במלון 45 חדרים מפוארים וסטנדרטיים עם מזגן, טלוויזיה, DVD, מיניבר, מים חמים וקרים. המלון מציעה מגוון פעילויות נופש, בידור וספורט

המלון ממוקם באחד מהמקומות היפים של קנדי (Kandy) בסרי לנקה, רוב החדרים משקיפים לרכס ההרים המרהיב של קנדי. המלון בנוי של שלושה מפלסים כאשר כל החדרים ממוקמים בשני המפלסים העליונים.

הריטאנס תי פאקטורי מציע חדרים בסגנון קולוניאלי עם נופים מדהימים של גבעות ירוקים ומטעי תה של סרי לנקה. במלון ספא מפואר, מכון כושר, שולחנות ביליארד, מגרש מיני גולף, טיולי קטיף תה ומסעדה מיוחדת בקרון רכבת. העיר הקרובה למלון הינה נווארה אלייה (Nuwara Eliya) הנמצאת במרחק של 14 ק"מ.

צלצלו : 03-7952-144

חדש! רכבות באירופה
רכבות בגרמניה

לקבלת מידע והצעת מחיר אישית

אני מעוניין לקבל עדכונים בדוא”ל אנא הקלידו את הספרות אנא הקלידו את הספרות:
 

גלריית תמונות

  • סרי לנקה
  • סרי לנקה
  • סרילנקה
  • סרי לנקה

חדשות ומבצעים

הרי הרוקי לנוסע העצמאי
מסלול אידיאלי עבור מטיילים המעוניינים לבקר להכיר את האתרים העיקריים במערב קנדה. ב-9 ימים, המסלול חולף דרך אתרים מרהיבים במערב קנדה, דרך קלגרי, פארק הלאומי של באנף, הרי הרוקי הקנדיים, הפארק הלאומי של ג'ספר, העיירה הציורית קמפלוס ומסיים בעיר החוף היפה של ונקובר.
לקבלת כל המבצעים ישירות אליך